ѕро д≥¤льн≥сть учн≥вського самовр¤дуванн¤.

 

    ¬ с≥чн≥ 2008 року в училищ≥ була створена –ада учн≥вського самовр¤дуванн¤ (–”—). ћета створенн¤ –”— пол¤гала в тому, щоб навчити молоде покол≥нн¤ аз≥в управл≥нськоњ д≥¤льност≥, самост≥йност≥ в прийн¤тт≥ р≥шень, в≥дпов≥дальност≥ за своњ вчинки. ¬ажливу роль в учн≥вському самовр¤дуванн≥ в≥д≥грають оф≥ц≥йн≥ л≥дери - особи, ¤к≥ вповноважен≥ колективом дл¤ кер≥вництва т≥Їю чи ≥ншою сферою д≥¤льност≥. ÷е - президент, голови ком≥с≥й, старости навчальних груп.

 

     ”чн≥вське самовр¤дуванн¤ в навчальному заклад≥ дало багато можливостей дл¤ формуванн¤ ≥н≥ц≥ативноњ, здатноњ приймати нестандартн≥ р≥шенн¤ особистост≥, розвитку творчого потенц≥алу учн≥в, створило широке поле дл¤ самовизначенн¤, саморозвитку ≥ самореал≥зац≥њ особистост≥. —аме це дало можлив≥сть розвинути активн≥сть учн≥в, виховати почутт¤ власноњ г≥дност≥, ви¤вити себе в конкретн≥й справ≥, стати здатним брати на себе моральну в≥дпов≥дальн≥сть перед сусп≥льством за себе, за ≥нших, за справу.

    ≤ сьогодн≥ немаЇ жодноњ д≥л¤нки училищного житт¤, ¤ка б не знаходилась поза сферою д≥¤льност≥ учн≥вського самовр¤дуванн¤. ўоб учн≥вське самовр¤дуванн¤ повноц≥нно працювало, з активом провод¤тьс¤ навчанн¤, трен≥нги, сем≥нари, тощо.

  

    Ћ≥дери учн≥вського самовр¤дуванн¤  активн≥ учасники проведенн¤ виховних заход≥в: "ћи чуЇмо тебе,  обзарю, кр≥зь стол≥тт¤", "¬есь веч≥р т≥льки про любов", "¬еч≥р зустр≥ч≥ з випускниками", "”чительська дол¤ - серце дитини, мудр≥сть житейська, крила орлин≥", "„орнобильськ≥ дзвони","ј ж≥нка в св≥т приходить дл¤ любов≥", "Ќас тут триста, ¤к скло, товариства л¤гло", "”крањнська н≥ч 1933 року", спортивних змагань " озацьк≥ забави", беруть участь у наведен≥ пор¤дку на територ≥њ училища, в благоустроњ побутових умов в гуртожитку та дотриманн≥ дисципл≥ни ≥ правил проживанн¤.

 

    ќтже, учн≥вське самовр¤дуванн¤ Ї першим ≥ важливим стартом дл¤ учн≥в, де вони можуть про¤вити своњ орган≥заторськ≥ зд≥бност≥, в≥дчути в≥дпов≥дальн≥сть за своњ вчинки, про¤вити активн≥сть. јдже, учень - це перш за все особист≥сть ≥ потр≥бно його сприймати ¤к р≥вноправного члена навчально - виховного процесу.

—качати презентац≥ю учн≥вського самовр¤дуванн¤

Hosted by uCoz